Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Ταχυδακτυλουργοί με iPad


Παρακολoυθήστε τους απίθανους Charlie Caper και Erik Rosales, να πραγματοποιούν μια διαφορετική επίδειξη των πλούσιων δυνατοτήτων του νέου iPad


Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Απέσυραν ξαφνικά τις ευεργετικές ρυθμίσεις για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Η δικαιολογία της Κυβέρνησης;  Όπως δήλωσε στην Επιτροπή της Βουλής ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης δεν ήταν… ώριμη η διαβούλευση και είναι σε εξέλιξη «ο διάλογος για το συγκεκριμένο θέμα με την ΕΚΤ».

Μήπως όμως το θέμα παραπέμπεται στις καλένδες;

Πρόκειται για το άρθρο 49 που όριζε πως φυσικά πρόσωπα που ασκούν εμπορική δραστηριότητα με προσωπική ιδιωτική εργασία εντάσσονται πλέον στον ν. 3869/2010 με αποτέλεσμα να διασφαλίζονται έναντι των τραπεζών, καθώς σε αυτά δεν επιτρέπεται να πτωχεύσουν. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται διοικητική ρύθμιση των χρεών τους σε μια ενέργεια που επιβλήθηκε, βάσει του αιτιολογικού του νέου σχεδίου νόμου, από τη διαπιστωμένη απροθυμία συνεργασίας των τραπεζών σε αυτό το σημείο.

Επίσης δινόταν η δυνατότητα εξωδικαστικής ρύθμισης των χρεών των οφειλετών πριν την κατάθεση της αίτησης για ρύθμιση.

Επιπλέον παρατεινόταν από τα 4 στα 5 χρόνια η περίοδος ρύθμισης των χρεών, όμως όμως ο χρόνος άρχιζε να μετρά από την περίοδο κατάθεσης της αίτησης κι όχι από το χρονικό σημείο έκδοσης της απόφασης. Με τον τρόπο αυτό υποστηριζόταν ότι τερματίζεται η μακρόχρονη διαδικασία αναμονής για τους οφειλέτες.

Ακόμη, δινόταν η δυνατότητα στο δικαστήριο να ρυθμίσει την οφειλή για εξαίρεση από τη ρευστοποίηση της κύριας κατοικίας κατά είκοσι έως τριάντα πέντε χρόνια.

Τέλος, το ποσό ανά ατομικό τραπεζικό λογαριασμό που δεν μπορεί να κατασχεθεί ανέβαινε πλέον στα 1.500 ευρώ ενώ σε κοινό λογαριασμό τα 2.000 ευρώ.[newsit.gr]

Νέα διαδικασία συναινετικών διαζυγίων


Νέα διαδικασία συναινετικών διαζυγίων
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, γνωστοποιώντας τη νέα διαδικασία που θα ισχύσει σχετικά με τα συναινετικά διαζύγια κατ΄εφαρμογή των διατάξεων 3 παρ.1,2 και 110 παρ.1 του ν. 4055/2012. Κατόπιν ενημέρωσης από τη Διοίκηση του Πρωτοδικείου      Αθηνών γίνεται γνωστό ότι:

α) η κατάθεση της αίτησης συναινετικού διαζυγίου θα γίνεται από την 2α Απριλίου 2012 στο κτίριο 3, όπως γινόταν και πριν, και κατόπιν θα προσδιορίζεται δικάσιμος

β) ο φάκελος που θα προσκομίζεται κατά τη συζήτηση θα περιέχει υποχρεωτικώς τις προτάσεις, τη συμφωνία των συζύγων για τη λύση του γάμου, τη συμφωνία των συζύγων για την επιμέλεια των τέκνων, το πληρεξούσιο ή τα πληρεξούσια όταν δεν παρίστανται οι διάδικοι, τη ληξιαρχική πράξη γάμου, το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και τα γραμμάτια προκαταβολής της αμοιβής των δικηγόρων

γ) η έκδοση του απογράφου για το τμήμα της απόφασης που αφορά την επιμέλεια, την επικοινωνία και τη διατροφή των τέκνων θα γίνεται από τη Γραμματεία του τμήματος συναινετικών διαζυγίων στο κτίριο 3, διότι βάσει των νέων ρυθμίσεων αυτό το τμήμα της απόφασης αποτελεί εκτελεστό τίτλο

δ) ως προς τις παλιές υποθέσεις, οι δεύτερες συζητήσεις αυτών θα συζητηθούν κανονικά, δηλαδή με υποχρεωτική παράσταση των δικηγόρων κατά την ορισμένη δικάσιμο και φάκελο που θα περιέχει οπωσδήποτε τις προτάσεις, τη συμφωνία των συζύγων περί λύσης του γάμου, το ή τα πληρεξούσια και τα γραμμάτια προκαταβολής αμοιβής του ή των δικηγόρων.[lawnet.gr]

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Αποφυλακίζονται όσοι έχουν ποινή μέχρι 5 έτη


Όσοι έχουν καταδικαστεί με ποινή άνω των 5 ετών (κάθειρξη) δεν αποφυλακίζονται, ενώ αντίθετα αποφυλακίζονται όσοι έχουν ποινή μικρότερη των 5 ετών, αναφέρει σε γνωμοδότησή του ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Αναστάσιος Κανελλόπουλος.
Ειδικότερα, κατόπιν σχετικού ερωτήματος του προϊσταμένου των Φυλακών Χαλκίδας, ο κ. Κανελλόπουλος στην υπ' αριθμ. 3/2012 γνωμοδότησή του επισημαίνει ότι οι κρατούμενοι οι οποίοι εκτίουν ποινή που δεν υπερβαίνει τα 5 χρόνια απολύονται άμεσα σε εφαρμογή του Ν. 4043/2012, με διάταξη των κατά τόπους εισαγγελέων πλημμελειοδικών, εάν: 1) Η ποινή τους είναι μέχρι τρία χρόνια και έχουν εκτίσει ή εκτίουν το 1/10 αυτής, 2) εάν η ποινή τους είναι από 3 έως 5 έτη (συμπεριλαμβανομένης και της κάθειρξης) εφόσον έχουν εκτίσει ή εκτίουν το 1/5 της ποινής τους.
Τέλος, ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου επισημαίνει ότι από την επίμαχη διάταξη του άρθρου 1 παράγραφος 1 του Ν. 4043/2012, «ανενδοιάστως προκύπτει ότι η εφαρμογή αυτής αφορά αποκλειστικώς καταδίκους, οι οποίοι εκτίουν στερητική της ελευθερίας ποινή μέχρι πέντε ετών».
Και προσθέτει: «Πάσα περαιτέρω στερητική της ελευθερίας ποινή, απλή ή συγχωνευτική, που υπερβαίνει τα 5 έτη, δεν εμπίπτει στην προαναφερθείσα διάταξη».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Η ΕΛ.ΑΣ. αντιμέτωπη με τις ασφυξιογόνες μάσκες των διαδηλωτών







Νομική «φόρμουλα», προκειμένου να απαγορευθεί σε διαδηλωτές να φορούν αντιασφυξιογόνες μάσκες, εξετάζουν οι επιτελείς της ΕΛ.ΑΣ. και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Και αυτό γιατί, όπως αναφέρουν, τους κάνουν ιδιαίτερα «ανθεκτικούς» σε συγκρούσεις με τις δυνάμεις των ΜΑΤ και οδηγεί σε σημαντική αύξηση - περίπου τριπλασιασμός - στην χρήση δακρυγόνων».
Οι αστυνομικοί υποστηρίζουν ότι οι αντιεξουσιαστές που φορούν μαζικά αντιασφυξιογόνες μάσκες ουσιαστικά εξουδετερώνουν τα χημικά που ρίχνει η αστυνομία, δεν υποχωρούν, πετροβολούν διαρκώς τις διμοιρίες των ΜΑΤ και έτσι αυξάνεται ο κίνδυνος τραυματισμού αστυνομικών αφού πλέον οι συγκρούσεις γίνονται σώμα με σώμα.
Τα αρμόδια στελέχη του yπουργείου Προστασίας του Πόλιτη ζήτησαν γραπτή ενημέρωση από αξιωματικούς άλλων ευρωπαικών χωρών - Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Σλοβακία και άλλες - σχετικά με τα αστυνομικά μέτρα και το νομοθετικό πλαίσιο με το οποίο αντιμετωπίζουν την χρήση αντιασφυξιογόνων μασκών από άτομα που πρωταγωνιστούν σε επεισόδια.
Οι επιτελείς της ΕΛ.ΑΣ. μελετούν ακόμη από αυτήν την απαγόρευση να εξαιρεθούν εκπρόσωποι των ΜΜΕ.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Έρχεται το CVN-65 USS Enterprise στον Πειραιά!



Στο τελευταίο ταξίδι του πριν παροπλιστεί το CVN-65 USS Enterprise, το πρώτο πυρηνικό αεροπλανοφόρο, το πρώτο αεροπλανοφόρο της κλάσης των "mega-carriers", θα καταπλεύσει στον Πειραιά στα τέλη της ερχόμενης εβδομάδας, σε μια εθιμοτυπική επίσκεψη αποχαιρετισμού.
Στην δεκαετία του '60 ήταν συχνός επισκέπτης του Πειραιά και κάθε φορά η άφιξή του συνοδευόταν από μια μικρή γιορτή για τον εμπορικό κόσμο του λιμανιού αφού χιλιάδες ναύτες ενίσχυαν με εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια την οικονομία της πόλης.
Το «Enterprise», του οποίου η ναυπήγηση ξεκίνησε το 1957 είναι το δεύτερο μεγαλύτερο σε ηλικία αεροπλανοφόρο του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ εντάχθηκε στην ενεργό δράση το 1962 και πραγματοποιεί τα τελευταία ταξίδια του πριν τον παροπλισμό του, ο οποίος προγραμματίζεται για την 1η Δεκεμβρίου 2012 και μετά από 3 χρόνια αφού απαλλαγεί από πυρηνικά και άλλα υλικά θα οδηγηθεί σε διαλυτήρια.

Το μήκους 342 μέτρων πλοίο, θα μείνει αρόδου φυσικά και η διακίνηση των πληρώματος θα γίνεται με δικά του βοηθητικά σκάφη αλλά και με λάντζες.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Καταλαβαίνεις ότι ζεις στο 2012 όταν …



1) Έχεις χάσει κάθε επαφή με φίλους σου που δεν έχουν facebook.
2) Στέλνεις e-mail στον συνάδελφο σου που κάθεται στο διπλανό γραφείο.
3) Πανικοβάλλεσαι επειδή βγήκες από το σπίτι χωρίς να πάρεις το κινητό σου και επιστρέφεις αμέσως για να το πάρεις.
4) Χρόνια έχεις να παίξεις πασιέντζα με αληθινά χαρτιά.
5) Αφηρημένος πληκτρολογείς το PIN σου στο φούρνο μικροκυμάτων.
6) Επιστρέφεις μετά από μακριά και κουραστική ημέρα εργασίας στο σπίτι σου και στο τηλέφωνο απαντάς με το όνομα την εταιρίας.
7) Όλες οι διαφημίσεις στην τηλεόραση έχουν στο κάτω μέρος την ιστοσελίδα.
8 ) Σηκώνεσαι το πρωί και η πρώτη δουλειά που κάνεις είναι να ανοίξεις το facebook/e-mail πριν κάνεις καφέ.
10Έχεις μια λίστα με 15 αριθμούς τηλεφώνων για να επικοινωνείς με την οικογένεια σου που αποτελείται από 3 άτομα.
11) Διαβάζεις αυτό το κείμενο και χαμογελάς.
12) Χειρότερα ακόμη, ξέρεις ήδη σε ποιούς θα το στείλεις.
13) Είσαι πολύ απασχολημένος για να καταλάβεις ότι σε αυτή τη λίστα λείπει το 9.
14) Ξαναπέρασες τη λίστα για να διαπιστώσεις ότι πράγματι λείπει το 9!
15) Διάβασες όλα τα παραπάνω συμφωνώντας και χαμογελώντας.
ΠΗΓΗ: okokoras.gr

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας κρίνεται η τύχη του κινήματος για τη μη πληρωμή διοδίων




Το κίνημα «δεν πληρώνω» στους σταθμούς διοδίων κρίνει ουσιαστικά με τη διαδικασία εξπρές της πρότυπης δίκης το Συμβούλιο της Επικρατείας, καθώς συζητήθηκε ενώπιον της επταμελούς σύνθεσης του Δ΄ Τμήματος αίτηση του Δήμου Ωρωπού με την οποία  ζητεί να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικός ο «νόμος Ρέππα» που χαρακτηρίζει παράβαση του (Κ.Ο.Κ.) τη μη καταβολή διοδίων και επιβάλλει υψηλό πρόστιμο στους παραβάτες.
Η αίτηση υποβλήθηκε γιατί στις 14 Μαρτίου 2011 κόπηκε πρόστιμο 200 ευρώ στο δήμαρχο Ωρωπού, επειδή οδηγώντας αυτοκίνητο του Δήμου στις Αφίδνες πέρασε σηκώνοντας την μπάρα χωρίς να πληρώσει.
Όπως αναφέρουν οι αιτούντες, η επιβολή προστίμου παραβιάζει τη συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία κινήσεως, την συνταγματική αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας. Υποστηρίζει ειδικότερα ότι με τις ρυθμίσεις αυτές δεν επιδιώκεται η προστασία του δημοσίου συμφέροντος αλλά η προστασία των συμφερόντων της εταιρείας «Νέα Οδός».[ethemis.gr]

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Γνωρίζατε ότι ο Διεθνής πρόεδρος των ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΙ είναι Έλληνας;


Ο ισόβιος διεθνής πρόεδρος της Τεκτονικής Εταιρείας των Ιλουμινάτι είναι Ελληνας, με καταγωγή από την Αθήνα, χριστιανός στο θρήσκευμα που εκκλησιάζεται συχνά, νέος στην ηλικία, μόλις τριάντα πέντε ετών….
, με πολλές διακρίσεις και πλούσιο συγγραφικό έργο και έχει πετύχει να κερδίσει την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό όλων των ιλουμινάτι, των απανταχού πεφωτισμένων δηλαδή, ανεξαρτήτως βαθμού, φύλου και ηλικίας….. ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…….

http://www.dejavu.gr/wp-content/uploads/2012/03/fetcher_1301.jpegΟ κύριος Νικόλαος Λάος τον Αύγουστο του 2008 εξελέγη παμψηφεί από το 12μελές συμβούλιο των μεγάλων αξιωματικών ισόβιος πρόεδρος «ενός παγκόσμιου οργανισμού που ανοίγει τις πύλες του σε άνδρες και γυναίκες που ζητούν να ασχοληθούν με τη μελέτη και την άσκηση του ιλουμινατικού ελευθεροτεκτονισμού σε συνάφεια με τα μεγάλα, φιλοσοφικά, επιστημονικά και πολιτικά προβλήματα», όπως ο ίδιος δηλώνει σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Espresso της Κυριακής», την πρώτη του σε ημερήσιο Τύπο, διευκρινίζοντας πως η εταιρεία δεν είναι θρησκευτικό ίδρυμα και είναι συνέχεια της βαυαρικής ιλουμινατικής εταιρείας.
Πώς αντιμετώπισαν οι ιλουμινάτι την εκλογή ενός Ελληνα στη θέση του ισόβιου προέδρου, ρωτάμε τον κ. Λάο: «Δεν υπάρχει πρόβλημα καταγωγής και μάλιστα η ελληνική ιδιότητα στους ιλουμινάτι είναι καθ’ όλα δημοφιλής. Η ιλουμινατική εταιρεία αφιερώνει και έναν από τους βαθμούς της στην αρχαία Ελλάδα δίνοντας έμφαση στην αναζήτηση της σοφίας και στο αθηναϊκό πολιτικό σύστημα. Είναι πολιτικοποιημένη και παιδαγωγημένη, δηλαδή με ελληνικές αξίες σαν σύστημα από την ίδρυσή της. Προτάσσει τον ελληνικό λόγο και όχι τον ανατολικό μυστικισμό. Επίσης, σε ό,τι αφορά το θέμα της ελληνικότητας, η ιλουμινατική εταιρεία, αφού ολοκληρώσει κάποιος τους εννέα βαθμούς (σύνολο δεκατρείς), έχει και μία λέσχη περαιτέρω φιλίας μεταξύ των μελών της, η οποία δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ και έχει έμβλημά της την Αθηνά Παλλάδα».
Σε ερώτησή μας πού έχει έδρα και παρουσία η εταιρεία, ο κ. Λάος αποκαλύπτει ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον και στην Ελλάδα: «Η κεντρική μονάδα οργάνωσης της εταιρείας είναι το Λονδίνο και η παρουσία της εταιρείας είναι στις ΗΠΑ, στην Ελβετία, τη Γερμανία και φυσικά την Αγγλία. Επιπλέον, η παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα είναι γεγονός. Υπάρχει ένας ικανός αριθμός ανθρώπων ώστε να μπορούν να αποτελούν μια επίσημη περιφέρεια της ιλουμινατικής εταιρείας».
Οσοι αναρωτιούνται ποιος είναι ο σκοπός της εταιρείας, η απάντηση είναι ότι η έρευνα και η αναζήτηση σε φιλοσοφικό και πολιτικό επίπεδο είναι ο σκοπός της. «Ασχολούμαστε με τη συστηματική παρακολούθηση των εξελίξεων στην επιστήμη την πολιτική και τη φιλοσοφία και σκοπός μας είναι να εργαζόμαστε μεθοδικά σε αυτό το πεδίο και να προωθούμε τις δικές μας αρχές» διευκρινίζει ο Ελληνας πρόεδρος των ιλουμινάτι.
Ο κ. Λάος σημειώνει ότι η εταιρεία «δεν φιλοδοξεί να μετατραπεί σε ένα μαζικό κίνημα, δεν ανήκει στον χώρο του εσωτερισμού και είναι περισσότερο ένα κλειστό think tank». Διευκρινίζει ακόμη ότι «δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα αλλά ένας οργανισμός φιλίας», που σημαίνει ότι το ένα μέλος βοηθά το μέλος εκείνο που έχει ανάγκη. «Η αλληλοβοήθεια είναι καταστατική μας αρχή» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Λάος.
Οι μασόνοι
Στη ερώτησή μας ότι οι μασόνοι μάλλον δεν έχουν καμία σχέση με τον χριστιανισμό και την Εκκλησία, απαντά: «Αυτό που λέγεται για τους μασόνους λέγεται γιατί πιθανόν να έχουν υπ’ όψιν τους την ελληνική μασονία ή άλλους μασόνους. Στην Αγγλία, όπου εγώ συμμετέχω επίσης και στον τεκτονισμό, όλες οι μεγάλες περιφερειακές στοές του τεκτονισμού μία φορά τον μήνα οργανώνουν ακόμη και ομαδικό εκκλησιασμό, όπου πηγαίνουν εν στολή πλήρη και με τα λάβαρά τους μέσα στην αγγλικανική εκκλησία την Κυριακή (σ.σ. να σημειωθεί ότι η Αγγλικανική Εκκλησία δείχνει ανοχή στον τεκτονισμό ή και τον αποδέχεται, κάτι που δεν συμβαίνει με την Καθολική και την Ορθόδοξη Εκκλησία). Δηλαδή, σκέπτεστε να κάνετε το ίδιο και στην Ελλάδα, τον ρωτάμε. «Εμείς στην πλειονότητά μας εκκλησιαζόμαστε ατομικά, θεωρούμε μεγάλο αριθμό των μελών μας μέλη του χριστιανικού κόσμου και από εκεί και πέρα πιστεύω ότι υπάρχει στην Ελλάδα μια μεγάλη προκατάληψη και από την πλευρά της Εκκλησίας και από την πλευρά όμως πολλών τεκτόνων, οι οποίοι δυστυχώς εν Ελλάδι έχουν εγγράψει την τεκτονική κουλτούρα με διαφορετικό τρόπο από ό,τι την έχω μάθει εγώ» μας απάντησε ο κ. Λάος.
Αναρχικός καπιταλισμός
Η συζήτησή μας με τον πεφωτισμένο ισόβιο πρόεδρο συνεχίζεται και μας αποκαλύπτει όσα του επιτρέπονται: «Το πολιτικό μας πρόταγμα είναι ο αναρχικός καπιταλισμός, αυτό που στην Αμερική ονομάζουν “ελευθεριακή πολιτική οικονομία” για να το αντιδιαστείλουν από τον φιλελευθερισμό. Η υφιστάμενη μορφή δημοκρατίας δεν μας αρκεί, διότι έχουμε πολύ πιο προχωρημένες αντιλήψεις περί ανθρωπισμού και ελευθερίας» δηλώνει ο κ. Λάος, ο οποίος ήδη συγγράφει το 16ο βιβλίο του με τίτλο «Το κοσμοείδωλο της ελευθερίας» και εκεί θα αναλύεται η ιδεολογία του αναρχικού καπιταλισμού.
«Δεν είμαστε σατανιστές»
Η Τεκτονική Εταιρεία των Ιλουμινάτι δεν έχει σχέση με τον εωσφορισμό και τον σατανισμό. Αυτό δηλώνει κατηγορηματικά ο κ. Λάος και διαθέτει ιστορικά στοιχεία που το αποδεικνύουν. Ακόμη, σε ερώτησή μας σε ποιον Θεό αναφέρονται, ποιον Θεό επικαλούνται οι μασόνοι ιλουμινάτι μας απαντά:
«Στον Θεό ως την πηγή που δίνει νόημα στην ύπαρξη. Την πηγή του νοήματος του κόσμου. Σε πρώτη φάση αναφερόμαστε σε ένα υπέρτατο ον, αλλά στη συνέχεια, επειδή ασχολούμαστε κυρίως με το πνευματικό υπόβαθρο του ευρωπαϊκού πολιτισμού, ασχολούμαστε μεθοδικά με τον Χριστιανισμό όπως τον γνωρίζουμε μέσα από τις επίσημες χριστιανικές Εκκλησίες, διότι ο Χριστιανισμός είναι αυτός που βρίσκεται στο υπόβαθρο του ευρωπαϊκού ανθρωποτύπου».
Επιλογή Πεφωτισμένων με… e-mail
Εδώ οι ιλουμινάτι πρωτοτυπούν, αφού καμία άλλη μασονική εταιρεία, τάγμα ή στοά επιλέγει τα μέλη της με τον τρόπο αυτόν. Μέλος των πεφωτισμένων μπορεί να γίνει κάποιος αφού προταθεί από κάποιο ήδη μέλος, αλλά και γραπτώς αφού υποβάλει το αίτημά του ηλεκτρονικά, κάτι που έχει ξεκινήσει να γίνεται από το 2008. «Θέλουμε να διευρύνουμε τον κύκλο μας για λόγους που συνδέονται με τη δημόσια παρουσία της εταιρείας, η οποία αποφασίστηκε στο Λονδίνο στο πλαίσιο σοβαρών ανακατατάξεων που έχουν συμβεί στην παγκόσμια τεκτονική οικογένεια». Πριν υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας, διαβάστε ποια προσόντα πρέπει να έχετε, όπως συνοπτικά μας τα αναφέρει ο Ελληνας ισόβιος πρόεδρος: «Δύο κατηγοριών είναι τα προσόντα: να ενστερνίζεται τους σκοπούς της εταιρείας και να έχει τις μίνιμουμ προϋποθέσεις συνεισφοράς σε αυτό. Δηλαδή, ένας καλώς σκεπτόμενος φίλος της ελευθερίας είναι ιδανικό. Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι master-general@illuminati-freemasonry.org.
Το τυπικό
1ος Βαθμός: Νεόφυτος
2ος Βαθμός: Αθηναίος
3ος Βαθμός: Β Ιλουμινάτος
4ος Βαθμός: Μαθητής του Ιλουμινατικού Τεκτονισμού
5ος Βαθμός: Εταίρος του Ιλουμινατικού Τεκτονισμού
6ος βαθμός: Διδάσκαλος του Ιλουμινατικού Τεκτονισμού
7ος Βαθμός: Α Ιλουμινάτος
8ος βαθμός: Διευθύνων Ιλουμινάτος
9ος βαθμός: Επόπτης
10ος βαθμός: Πρίγκιψ Ιλουμινάτος
11ος βαθμός: Φιλόσοφος
12ος βαθμός: Κυβερνήτης Ιλουμινάτος
13ος βαθμός: Είναι τιμητικός
ΠΗΓΗ: diadrastiko.blogspot

Στο αυτόφωρο οι γονείς που εκθέτουν σε κίνδυνο τα παιδιά τους

 
 
Στο αυτόφωρο θα οδηγούνται οι γονείς που μεταφέρουν ανηλίκους πάνω σε δίκυκλο χωρίς κράνος και χωρίς τις προφυλάξεις που προβλέπει ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Οι γονείς θα παραπέμπονται κατόπιν εντολής του κ. εισαγγελέα «με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο». 



Η συγκεκριμένη εντολή έχει διαβιβασθεί εκτός από την αστυνομία και στο λιμεναρχείο Σάμου. Οι γονείς που ελλείψει άλλου μέσου μεταφέρουν τα παιδιά τους με δίκυκλο, θα πρέπει να τηρούν τα όσα προβλέπει ο νόμος για την προστασία των ανηλίκων, καθώς τις τελευταίες ημέρες  αρκετοί γονείς εκτός από την επιβολή προστίμου, οδηγούνται στο αυτόφωρο.
Βιολέτα Τριπόδη radiocafe.gr

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Το ποπ κορν, το πιο υγεινό σνακ!


Το πιο υγιεινό σνακ είναι το ποπ κορν καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα από τις ευεργετικές αντιοξειδωτικές ουσίες, τις πολυφαινόλες. Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες, περιέχει περισσότερες πολυφανόλες ακόμη και από τα φρούτα και τα λαχανικά, σύμφωνα με νέα στοιχεία.
Ερευνητές του πανεπιστημίου...
του Σκράντον, στην Πενσιλβάνια, υποστηρίζουν ότι οι πολυφαινόλες βρίσκονται σε μεγαλύτερη συγκέντρωση στο ποπκόρν, επειδή αυτό περιέχει μόνο 4% νερό, ενώ στα φρούτα και λαχανικά, όπου το νερό φθάνει το 90%, οι πολυφαινόλες είναι πιο διαλυμένες και άρα λιγότερο ευεργετικές. Μάλιστα οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η φλούδα του ποπκόρν- την οποία όλοι σιχαίνονται γιατί κολλάει στα δόντια!- στην πραγματικότητα είναι το πιο υγιεινό μέρος, επειδή έχει περιέχει την υψηλότερη συγκέντρωση πολυφαινολών και ινών.
Συνολικά, η νέα έρευνα έδειξε ότι το ποπκόρν περιέχει περισσότερες πολυφαινόλες από τους ξηρούς καρπούς και έως 15 φορές περισσότερες σε σχέση με τα τσιπ τορτίγια από πλήρη δημητριακά. Μια μερίδα ποπκόρν περιέχει έως 300 mg πολυφαινολών έναντι 114 mg μιας μερίδας γλυκού καλαμποκιού και 160 mg μιας μερίδας φρούτων (κατά μέσο όρο).
Όμως οι ειδικοί εφιστούν την προσοχή ότι δεν είναι όλα τα ποπκόρν υγιεινά, καθώς έχει μεγάλη σημασία πώς αυτό ετοιμάζεται και σερβίρεται. Αν είναι μαγειρεμένο με πολύ λάδι ή με κακής ποιότητας βούτυρο, όπως συχνά συμβαίνει στους κινηματογράφους, και αν, επιπλέον, είναι βουτηγμένο στο αλάτι, τότε το ποπκόρν περιέχει άφθονα λίπη και θερμίδες και δεν κάνει καλό στην υγεία. Επιπλέον, σύμφωνα με τους ερευνητές, σε καμία περίπτωση το ποπκόρν δεν αποτελεί υποκατάστατο των φρούτων και λαχανικών, τα οποία οπωσδήποτε πρέπει να περιέχει μια ισορροπημένη διατροφή, καθώς αυτά περιέχουν βιταμίνες και άλλες θρεπτικές ουσίες, που δεν υπάρχουν στο ποπκόρν.[tromaktiko.blogspot.com]

Σπάνιο φαινόμενο κατέγραψε το δίκτυο παρατήρησης του Αρχιπελάγους - Δύο τεράστια καλαμάρια εντοπίστηκαν σε Σάμο και Λειψούς

Δύο καλαμάρια του σπάνιου είδους Ommastrephes bartramii εντοπίστηκαν με διαφορά μιας μέρας σε Σάμο και Λειψούς αντίστοιχα. Το συγκεκριμένο είδος συναντάται συνήθως στον Ειρηνικό Ωκεανό, ενώ σπάνια το βρίσκουμε στη Μεσόγειο και κυρίως στο Αιγαίο.

Στις 8 Μαρτίου ένα καλαμάρι μήκους 1,63μ και βάρους 9 κιλών(!) εντοπίζεται νεκρό κοντά στην παραλία «Κοκκάρι» της Σάμου από μέλη της ομάδας Αυτοδυτών Σάμου. Το τεράστιο καλαμάρι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα θηλυκά του είδους που έχει καταγραφεί. Οι αυτοδύτες της Σάμου ειδοποιούν χωρίς χρονοτριβή την ομάδα Άμεσης Ανταπόκρισης του Αρχιπελάγους. Επί τόπου σπεύδουν ερευνητές του ινστιτούτου και παραλαμβάνουν το καλαμάρι προκειμένου να πραγματοποιήσουν τη σχετική αυτοψία. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις τα αίτια θανάτου του καλαμαριού, που ήταν γεμάτο αυγά, είναι φυσικά.




Καλαμάρι του ίδιου είδους πιάστηκε την προηγούμενο μέρα σε δίχτυα στους Λειψούς. Ντόπιος ψαράς και μέλος του δικτύου παρατήρησης του Αρχιπελάγους στα Δωδεκάνησα ειδοποιεί το ινστιτούτο για το σπάνιο συμβάν. Ωστόσο, η αυτοψία δεν είναι δυνατή, καθώς το καλαμάρι έχει ήδη φαγωθεί στο μεγαλύτερο μέρος του από σμέρνα. Το ακέραιο των πλοκαμιών του είναι αρκετό για την αναγνώριση του είδους, όμως δεν είναι εφικτή η αναγνώριση του φύλου και άλλων χαρακτηριστικών, όπως το μέγεθος, βάρος κλπ.

Υπογραμμίζεται ότι η πρώτη αναφορά για το είδος αυτό στη Μεσόγειο έγινε το 1976, ενώ συχνότερες αναφορές του είδους αυτού γίνονται από το 2007. Η επιστημονική κοινότητα πιστεύει ότι υπάρχει πιθανή εξάπλωση του είδους στο Αιγαίο. Το καλαμάρι Ommastrephes bartramii ζει σε πολύ βαθιά νερά (200 – 250 μέτρα βάθος), με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολη η μελέτη γύρω από τη φυσιολογία του.

Στο περιθώριο της αυτοψίας το ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ επικοινώνησε με ερευνητές από Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ) οι οποίοι βοήθησαν σημαντικά στην προσπάθεια αναγνώρισης του είδους και στη διοχέτευση πληροφοριών γύρω από αυτό το σπάνιο καλαμάρι.





Το μοναδικό φαινόμενο που έλαβε χώρα μέσα σε δύο μέρες σε Σάμο και Λειψούς αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι το Αιγαίο αποτελεί ένα σπάνιο οικοσύστημα μοναδικής περιβαλλοντικής σημασίας, το οποίο γνωρίζουμε ελάχιστα. Αυτή η ανακάλυψη δίνει τη δυνατότητα στην επιστημονική κοινότητα να αντλήσει περισσότερες πληροφορίες για το μοναδικό αυτό ζώο και προσφέρει μία ακόμα σημαντική ευκαιρία για να κατανοήσουμε τον πραγματικό και ανυπολόγιστο φυσικό πλούτο των ελληνικών θαλασσών.

Τις επόμενες μέρες το σπάνιο καλαμάρι θα μεταφερθεί ακέραιο σε ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο στο «Μανιάκειο» κτίριο, στη Σάμο, όπου πρόκειται να στεγαστεί το πρότυπο Διεθνές Κέντρο Σπουδών με τη συνεργασία του Αρχιπελάγους και του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Στον ίδιο χώρο θα βρίσκονται και πολλά άλλα εκθέματα - αντιπροσωπευτικά δείγματα της θαλάσσιας & χερσαίας νησιωτικής πανίδας που έχει συγκεντρώσει και διατηρεί το ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ.[http://www.archipelago.gr]

Επιβολή κυρώσεων στους “δεν πληρώνω” σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο για τα δημόσια έργα


Την επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα δημόσια έργα που βρίσκεται υπό επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 143 απαγορεύεται και τιμωρείται η καθ’οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιοδήποτε τρόπο, ώστε να μη γεννώνται υποχρεώσεις αποζημίωσης του Δημοσίου προς τους παραχωρησιούχους.
Στόχος της συγκεκριμένης ρύθμισης είναι να περιοριστούν οι υποχρεώσεις του Δημοσίου για καταβολή αποζημιώσεων προς τους παραχωρησιούχους σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων σε σταθμούς διοδίων ή σε αυτοκινητοδρόμους. Ως γνωστό το Δημόσιο θα πρέπει -όπως προκύπτει από τις υπογραφείσες στη Βουλή συμβάσεις παραχώρησης- να εξασφαλίζει στους παραχωρησιούχους την αδιατάρακτη άσκηση του αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης των έργων παραχώρησης.


Κυρώσεις

Στο πλαίσιο αυτό όσοι καταλαμβάνουν σταθμούς διοδίων, μέρος ή ολόκληρο το οδόστρωμα, θα τιμωρούνται για παρακώλυση συγκοινωνιών με φυλάκιση από τρεις (αν η πράξη τελέστηκε με πρόθεση) έως έξι μήνες (αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια), όπως προβλέπει η παράγραφος 1 του άρθρου 292 του ποινικού κώδικα.
Θα αφαιρούνται οι πινακίδες ειδικών κατηγοριών οχημάτων, όπως και η άδεια του οδηγού τους σε περίπτωση μη καταβολής του τέλους διοδίων.
Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο, θα δίνεται η δυνατότητα διαπίστωσης παραβάσεων στους οδικούς άξονες μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων.
Όσον αφορά το τίμημα, το Δημόσιο -από την στιγμή έναρξης ισχύος του πολυνομοσχεδίου- θα μπορεί να εφαρμόζει κατά την κατασκευαστική περίοδο ενός οδικού άξονα την πολιτική διοδίων που εκάστοτε κρίνει πρόσφορη για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται στους χρήστες. Αυτό είτε σε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, είτε ύστερα από μονομερή απόφασή του, αλλά με την υποχρέωση να καταβάλλει σε αυτή την περίπτωση αποζημίωση στις παραχωρησιούχους κοινοπραξίες.
Επίσης, εάν κριθεί απαραίτητο, το Δημόσιο θα μπορεί να ελαφρύνει κάποιες κατηγορίες χρηστών.
Παράλληλα, το Δημόσιο θα μπορεί να διαμορφώνει την τιμή διοδίων μέχρι το ύψος του ανωτάτου ορίου διοδίων τελών που προβλέπει η οικεία σύμβαση παραχώρησης. Στόχος της συγκεκριμένης διάταξης είναι να μειώνονται οι αποζημιωτικές υποχρεώσεις του Δημοσίου, όπως αυτές προκύπτουν από τις συμβάσεις παραχώρησης.
Τι συμβαίνει στην περίπτωση των αξόνων οι οποίοι αν και είναι ημιτελείς, οι χρήστες αυτών υποχρεούνται να καταβάλλουν διόδια;
Το πολυνομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα παράδοσης εκ μέρους του Δημοσίου ή/και εκμετάλλευσης εκ μέρους των παραχωρησιούχων τμημάτων ή/και υποτμημάτων των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται είτε από το Δημόσιο είτε τους παραχωρησιούχους, μετά την παρέλευση της προθεσμίας περάτωσής τους, στην περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους με υπαιτιότητα του Δημοσίου.
Με τον τρόπο αυτό καθίσταται δυνατή η εκμετάλλευση του περατωμένου μόνο τμήματος και μειώνεται η δαπάνη των συμβατικών αποζημιωτικών ρητρών, η οποία προβλέπεται στις υπόψη συμβάσεις που κυρώθηκαν με νόμους, λόγω καθυστέρησης παράδοσης ή ολοκλήρωσης.
Η ρύθμιση αυτή καλύπτει την πλειονότητα των αυτοκινητοδρόμων που παραμένουν ημιτελείς επειδή οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ανασταλεί με ευθύνη του Δημοσίου (π.χ. μη έγκαιρη υλοποίηση απαλλοτριώσεων).
Όπως δηλαδή προβλέπει το άρθρο 143, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να επιτρέπεται η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην περίπτωση των αξόνων των οποίων η κατασκευή έχει σταματήσει με υπαιτιότητα του Δημοσίου.
Η απόφαση του αρμόδιου υπουργού εκδίδεται μετά την παρέλευση της αρχικής συμβατικής προθεσμίας περάτωσης τμημάτων και υποτμημάτων αυτοκινητοδρόμων που έχουν παραχωρηθεί σε αναδόχους με συμβάσεις παραχώρησης και επί των οποίων προβλέπεται συμβατικά η θέση σε λειτουργία σταθμών διοδίων.
Σε αυτήν την περίπτωση πώς διαμορφώνονται τα τέλη διοδίων;
Τα τέλη διοδίων στην περίπτωση αυτή επιβάλλονται και αφορούν μόνο το μήκος του περαιωμένου τμήματος του υπόψη υποτμήματος. Η συγκεκριμένη ρύθμιση ισχύει αναλογικά και για τα υποτμήματα ή τμήματα των υποτμημάτων στα οποία περιλαμβάνεται και νέο υποτμήμα που έχει κατασκευαστεί ή κατασκευάζεται από το Δημόσιο, εφόσον επ’ αυτού προβλέπεται συμβατικά σταθμός διοδίων.
Με την ίδια απόφαση καθορίζεται κατά περίπτωση η ανά χιλιόμετρο χρέωση Διοδίων Τελών, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο (προ ΦΠΑ) σε τιμές Ημέρας Τιμής Βάσης, όπως αυτή ορίζεται στην οικεία σύμβαση παραχώρησης.[ethemis.gr]

Φορολογείται η εκλογική αποζημίωση


Φορολογείται η εκλογική αποζημίωση
Τη φορολογία της εκλογικής αποζημίωσης Λειτουργών του Υπουργείου Δικαιοσύνης, δικαστικών αντιπροσώπων και εφόρων προβλέπει ο πρόσφατος νόμος 4051/2012 (ΦΕΚ Α’40/29.2.2012). Το άρθρο 3 του νόμου αντικαθιστά έτσι το άρθρο 131 του π.δ. 96/2007 (Α’116) και ορίζει ότι η ειδική εκλογική αποζημίωση, το ύψος της οποίας καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση, θα υπόκειται στις νόμιμες κρατήσεις καθώς και στη φορολογία εισοδήματος.

Ειδικότερα, το άρθρο 3 παρ. 2 του νόμου έχει ως εξής:

 «1. Στους λειτουργούς και υπαλλήλους των Υπουργείων Εσωτερικών και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας  και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Περιφερειών, καθώς και  στους εφόρους αντιπροσώπων δικαστικής αρχής, τους αντιπροσώπους δικαστικής αρχής και  στους γραμματείς και διερμηνείς των εφορευτικών επιτροπών, που αποδεδειγμένα απασχολούνται  για την προπαρασκευή και τη διεξαγωγή των βουλευτικών, δημοτικών και περιφερειακών εκλογών  και των ευρωεκλογών, καθώς και κάθε άλλης εκδήλωσης της λαϊκής ετυμηγορίας, τη  συγκέντρωση, μετάδοση και έκδοση των σχετικών αποτελεσμάτων, χορηγείται ειδική εκλογική αποζημίωση, το ύψος και ο τρόπος καταβολής της οποίας, καθορίζονται με κοινή απόφαση των  Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών. Η ανωτέρω αποζημίωση υπόκειται στις νόμιμες  κρατήσεις, καθώς και σε φορολογία εισοδήματος. Με την ίδια απόφαση ορίζεται και ο αριθμός των  ανωτέρω λειτουργών και υπαλλήλων που απασχολούνται κάθε φορά. Ειδικά για τους λειτουργούς και υπαλλήλους των Υπουργείων Εσωτερικών, Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Περιφερειών, η ανωτέρω αποζημίωση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ εφάπαξ.

Η συνολική κάθε φορά δαπάνη, για όλους τους ανωτέρω, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα είκοσι πέντε εκατομμύρια (25.000.000) ευρώ».[lawnet.gr]

Δήλωση Προέδρου ΔΣΑ Γιάννη Δ. Αδαμόπουλου αναφορικά με τον τρόπο παραγωγής του νομοθετικού έργου



Αθήνα, 23.3.2012
Η χθεσινή διαδικασία συζήτησης στα πλαίσια του Υπουργικού Συμβουλίου του προωθούμενου νομοσχεδίου για τη ρύθμιση του καθεστώτος χορήγησης αδειών ταξί και την εν γένει λειτουργία τους και οι σχετικές ενδοκυβερνητικές διχογνωμίες που ανέκυψαν δικαίωσαν δυστυχώς την από καιρό βεβαιότητά μας πως οι κατά καιρούς προωθούμενες «μεταρρυθμίσεις» δεν αποτελούν στο σύνολό τους επιταγές των δανειστών μας και της τρόικα, όπως εντέχνως επιχειρείται διαρκώς να παρουσιαστεί.
Πιο συγκεκριμένα, την τελευταία διετία σειρά επαγγελματικών κλάδων, μεταξύ αυτών και ο Δικηγορικός, έχουν στοχοποιηθεί κατά τρόπο συστηματικό ως κατά τεκμήριο προνομιούχοι εξαιτίας του δήθεν «κλειστού» τους χαρακτήρα, ο οποίος παρουσιάζεται τάχα ως γενεσιουργός αιτία της δημοσιονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα και ως ανασχετικός της ανάπτυξης παράγοντας. Πάνω στο εν λόγω (εσφαλμένο και όλως αναντίστοιχο προς την ελληνική πραγματικότητα) σκεπτικό στηρίχτηκε κατά κύριο λόγο η δράση της τρόικα και η εκ μέρους της απαίτηση προς την Ελληνική Κυβέρνηση για την απελευθέρωση των κατά τον όρο που κακώς επικράτησε «κλειστών» επαγγελμάτων, ως προϋπόθεση μάλιστα της εκταμίευσης των δόσεων του συναφθέντος με τη χώρα μας δανείου. Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια των «μνημονιακών» της υποχρεώσεων, η Κυβέρνηση σπεύδει διαρκώς να υιοθετεί εντελώς άκριτα κάθε πρόταση έξωθεν προερχόμενη, επικαλούμενη την αναγκαιότητα συμμόρφωσης προς τις επιταγές των δανειστών μας, οι οποίες συνοδεύονται από τη ρητή θέση εκβιαστικών διλημμάτων.
Ωστόσο, καθίσταται πλέον πασιφανές πως μεταξύ των εν λόγω «μνημονιακής» σύλληψης «μεταρρυθμίσεων» παρεισφρύουν (με προφανείς σκοπιμότητες) και άλλες ρυθμίσεις, τις οποίες δεν υπαγορεύει φυσικά η τρόικα αλλά αποκλειστικά και μόνο κύκλοι εγχώριων οικονομικών συμφερόντων που επιχειρούν κατά τρόπο αθέμιτο και θεσμικά ανεπίτρεπτο να χειραγωγήσουν τη νομοθετική πρωτοβουλία. Στην προσπάθειά τους αυτή δυστυχώς ακόμα και κυβερνητικοί παράγοντες και άλλοι θεσμικά αρμόδιοι επιδεικνύουν πολλές φορές υπερβάλλοντα ζήλο και, διακατεχόμενοι από προσωπικές ιδεοληψίες, θέτουν επί τάπητος ρυθμίσεις, τη θέσπιση των οποίων όπως εντέλει αποδεικνύεται ουδέποτε απαίτησαν διά της τρόικα οι δανειστές μας, παρουσιάζοντας μάλιστα αυτές όχι ως προσωπικές τους προτάσεις αλλά ως δήθεν αναπόφευκτες μεταρρυθμίσεις. Αυτό που στηλιτεύουμε εν προκειμένω δεν είναι η έλλειψη του θάρρους της γνώμης εκ μέρους των εισηγητών των εν λόγω προτάσεων, αλλά η έντεχνη προσπάθεια επιβολής νομοθετικών αλλαγών με σκοπό την εξυπηρέτηση ίδιου οφέλους ή την ικανοποίηση προσωπικών εγωισμών στα πλαίσια ανούσιων και άστοχων ενδοκυβερνητικών αντιπαραθέσεων.
Οι Δικηγόροι της χώρας βίωσαν πρόσφατα μία τέτοια προσπάθεια καθώς στοχοποιήθηκαν εν μέσω μιας προσπάθειας απελευθέρωσης ενός επαγγέλματος «ορθάνοιχτου» στην πραγματικότητα, ειδικότερα δε αναφορικά με τη μεταρρύθμιση του καθεστώτος ίδρυσης και λειτουργίας δικηγορικών εταιριών, η οποία κατά πλήρη πλέον βεβαιότητα υπαγορεύτηκε όχι από τη βούληση της τρόικα αλλά από εμπνεύσεις εγχώριων κέντρων τα οποία, κρυπτόμενα πίσω από χιλιοειπωμένες προφάσεις και αξιοποιώντας καίριες θέσεις που το πολιτικό σύστημα τους επεφύλαξε, υπερθεματίζουν στην προσπάθεια «απελευθέρωσης», επιδιώκοντας να υπερκεράσουν κατά κάποιο τρόπο σε «καινοτόμες» ιδέες ακόμα και την ίδια την τρόικα. Ωστόσο, όσο κατακριτέα τυγχάνει από νομικής και ειδικότερα συνταγματικής άποψης η παρέμβαση εξωθεσμικών παραγόντων στη λειτουργία της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας, άλλο τόσο επιβάλλεται να στιγματιστεί η αποκαλυφθείσα αλλά και διαρκώς διαφαινόμενη προσπάθεια ορισμένων να εκμεταλλευτούν τη συγκυρία προκειμένου να προωθήσουν ευνοϊκές για αυτούς ρυθμίσεις, οι οποίες συντηρούν το οικονομικό κατεστημένο, επιτείνουν την κοινωνική ανισότητα και τα δημοσιονομικά αδιέξοδα και απαξιώνουν συλλήβδην επαγγελματικές τάξεις, υποθηκεύοντας παράλληλα πλήρως τη μελλοντική τους πορεία, όπως ακριβώς συμβαίνει στην περίπτωση του δικηγορικού λειτουργήματος.
Η χθεσινοβραδυνή εξέλιξη και οι αναπτυχθείσες ενδοκυβερνητικές έριδες καταδεικνύουν τις λοξοδρομήσεις που ακολουθεί η νομοθετική πρωτοβουλία στη χώρα μας, οι οποίες δεν μπορούν παρά να πλήττουν τη συνταγματική τάξη και τον εν γένει νομικό μας πολιτισμό, που όπως με θλίψη διαπιστώνουμε καθίστανται δεκτικοί αθέμιτων επιρροών και παρεμβάσεων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ Δ. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Τόση Δημοκρατια είχαμε να δούμε από την εποχή της Χουντας

 
              Φωτογραφία από την Πανεπιστημίου κατά την παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2012.

Στο ΣτΕ προσέφυγαν οι δικαστικοί


Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε η Ομοσπονδία Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΔΥΕ) ζητώντας να ακυρωθεί η από 30 Δεκεμβρίου 2011 απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης, Μιλτιάδη Παπαϊωάννου με την οποία καταργήθηκαν 1.888 κενές οργανικές θέσεις δικαστικών υπαλλήλων σε όλα τα δικαστήρια της χώρας.

Στο ΣτΕ προσέφυγαν οι δικαστικοί

Η ΟΔΥΕ υποστηρίζει ότι η υπουργική απόφαση η οποία εκδόθηκε κατ' επιταγήν των διατάξεων του Ν. 4024/2011 για το ενιαίο μισθολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία, είναι αντισυνταγματική, παράνομη και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ διότι οδηγεί στην ακύρωση κατ' ουσίαν του δικαιώματος δικαστικής προστασίας που ερείδεται στο άρθρο 20 του Συντάγματος. Και αυτό γιατί, με την κατάργηση κενών οργανικών θέσεων δικαστικών υπαλλήλων, αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση στην απονομή της Δικαιοσύνης, από την ήδη υπάρχουσα, γεγονός που ματαιώνει στην ουσία του το προστατευόμενο συνταγματικό δικαίωμα του άρθρου 20.
Το υπηρεσιακό συμβούλιο του Συμβουλίου της Επικρατείας το περασμένο έτος έκρινε με την υπ' αριθμ. 42/2011 απόφασή του ότι δεν μπορούν να καταργηθούν οι κενές οργανικές θέσεις των δικαστικών υπαλλήλων.[ethnos.gr]

Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου

Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:
· Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
· Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!
Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.
Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ: Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)
Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα», τις λέγανε απλώς «αποικιακές». Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο) να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια. Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη. Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει.          Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.
Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος. (Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).
Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται ΣΔΙΤ- «Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
Αν η γέφυρα είχε κατασκευαστεί με τις οπισθοδρομικές μεθόδους του προηγούμενου αιώνα, θα μας είχε κοστίσει 252 δισ. και θα την είχαμε αποσβέσει με τους ίδιους ρυθμούς σε 15 χρόνια και τρεις μήνες.
Αλλά ακόμα κι αν ο κράτος επέμενε να εισπράττει διόδια επί 35 χρόνια, ώστε να μαζέψει 2,7 φορές την αξία της γέφυρας, έχει κάποια διαφορά να πληρώνεις διόδια στο κράτος και όχι σε κοινοπραξίες εταιρειών. Διότι τα λεφτά που πάνε σε κοινοπραξίες δεν θα τα ξαναδούμε ποτέ, ενώ τα λεφτά που πάνε στο κράτος, όλο και κάποια τρύπα θα μπαλώσουν.
Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος αφελής να αναρωτηθεί γιατί το κράτος, αφού πλήρωσε που πλήρωσε το 40% (296 δισ.) της γέφυρας και δανείστηκε το άλλο 50% (370 δισ.), δεν έδινε και 25 δισ. στην κατασκευάστρια εταιρεία, να φτιάξει τη γέφυρα και να πάει στο καλό, αντί να μας κάθεται 35 χρόνια στο σβέρκο σαν τον Προκρούστη και να εισπράττει διόδια. Αλλά όχι. Διότι τότε η γέφυρα θα ήταν δημόσια επένδυση, πράγμα που γενικώς δεν αρέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και διότι ως δημόσια επένδυση, θα ξέφευγε διαρκώς από τον προϋπολογισμό και από τα χρονοδιαγράμματα, για να μην πούμε ότι πιθανώς να ήταν και ελαττωματική στην κατασκευή της.
Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης όταν έτρεχε πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι και την ολυμπιακή δάδα: ότι μετά από είκοσι χρόνια εξουσίας, βρήκαν έναν τρόπο να φτιάξουνε το έργο χωρίς να φάνε τα λεφτά σε μίζες (πράγμα που δεν καταφέρανε π.χ. με το Κτηματολόγιο) και ο τρόπος αυτός είναι να μας κοστίζει τρεις φορές πάνω από την αξία του, μόνο και μόνο επειδή κάποιος ιδιώτης έβαλε το 10%. Αληθινά υποδειγματικό αναπτυξιακό έργο.
Αλλά το πιο άσχετο απ’ όλα είναι αυτές οι επικλήσεις στον Χαρίλαο Τρικούπη, που οραματίστηκε τη ζεύξη Ρίου Αντιρρίου για να φέρει την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα. Διότι ο Χαρίλαος Τρικούπης δεν οραματίστηκε τη ζεύξη για να περνάνε ΙΧ, που άλλωστε τότε δεν υπήρχαν καν. Την οραματίστηκε για να περάσει το τρένο. Και από τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου τρένο δεν περνάει, με συνειδητή πολιτική απόφαση, για να μη μειώνει τα περιθώρια κέρδους της κοινοπραξίας που την εκμεταλλεύεται. (Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν περνάνε λεωφορεία από την Αττική Οδό).
Υπ’ αυτήν την έννοια, το όραμα του Τρικούπη όχι μόνο δεν υλοποιείται, αλλά καθίσταται ακόμα πιο ανεδαφικό, αφού πλέον για να περάσει τρένο πρέπει να γίνει υποθαλάσσια σήραγγα – νέοι εργολάβοι, νέος δανεισμός, νέες επωφελείς Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα- ή να το περνάνε απέναντι με το φεριμπότ.
Oλ’ αυτά είναι αμφίβολα για τα επόμενα 35 χρόνια, που το πέρασμα βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια,                                                            αλλά οι κάτοικοι της υποανάπτυκτης Ηπείρου που περιμένουν το τρένο από την εποχή του Τρικούπη, μπορούν να νιώθουν περήφανοι για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Εκπληκτική οφθαλμαπάτη

Εστίασε στην κόκκινη κουκκίδα στη μύτη της κοπέλας για 30 δευτερόλεπτα.

Γύρισε το βλέμμα σου σε μια κενή επιφάνεια (π.χ. στο ταβάνι του δωματίου σας ή σε κάποιον κενό τοίχο).

Άρχισε να ανοιγοκλείνεις τα μάτια σου γρήγορα και συνεχόμενα.

Δες τί συμβαίνει !



Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Μ. Χρυσοχοϊδης : Δεν θα μεταφερθεί κανένας μετανάστης στη Σάμο

Δεν πρόκειται να μεταφερθεί ούτε ένας μετανάστης από την Αθήνα στα νησιά του Αιγαίου και ειδικότερα στη Σάμο, σύμφωνα με τηλεφωνική δέσμευση του αρμόδιου Υπουργού κ. Χρυσοχοϊδη προς τον βουλευτή Σάμου κ. Πυθαγόρα Βαρδίκο.
Η δήλωση αυτή έγινε ύστερα από επικοινωνία των δύο ανδρών για το θέμα και με αιτία τα όσα ακούγονται για μεταφορά μεταναστών από την Αθήνα στο κέντρο μεταναστών στη Σάμο.
Ο κύριος Χρυσοχοϊδης διέψευσε κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο και τόνισε ότι για την Σάμο ισχύει ότι και σήμερα.
Η όλη προσπάθεια παραπληροφόρησης και τα όσα ψευδός διασπείρονται στην κοινωνία έχουν ως στόχο  την πόλωση του κλίματος εν’ όψη εκλογών και την δημιουργία κλίματος έντασης με φόντο την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, εκτιμούν κύκλοι του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.[samostimes.gr]


Σχεδιάζεται στρατόπεδο για μετανάστες στο Λαγκαδά


Όπως αποκάλυψε η δήμαρχος Βοΐου ο υπουργός την ενημέρωσε πως θα γίνουν και άλλα στρατόπεδα φιλοξενίας μεταναστών στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και στη Σάμο.

«Θα αντιδράσουμε με σφοδρό τρόπο. Έχουν συνδυάσει το Λαγκαδά με όλη την υποβάθμιση. Έλεος» δηλώνει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος Λαγκαδά Ιωάννης Αναστασιάδης.

«Μας έχουν στείλει τον ΧΥΤΑ, παλιότερα τις φυλακές, τώρα αυτό. Έλεος. Αντί να φέρουν κανένα σχολείο κανένα πανεπιστήμιο για να αναπτυχθούμε φέρνουν το στρατόπεδο για μετανάστες. Δεν θα το επιτρέψουμε» τονίζει ο κ. Αναστασιάδης,

Η συνάντηση με Χρυσοχοιδη

Ναυάγιο στη συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη με τους αιρετούς εκπροσώπους της περιοχής Νεάπολης Κοζάνης. Ο υπουργός είναι αποφασισμένος ότι τα στρατόπεδα θα γίνουν γιατί είναι η μοναδική λύση για να λυθεί το μεταναστευτικό. Μολών λαβέ απαντά η τοπική κοινωνία της Νεαπόλης στα σχέδια του Μιχάλη Χρυσοχοίδη για τη λειτουργία στρατοπέδου υποδοχής λαθρομεταναστών. Ο υπουργός ήταν κάθετος, αδιάλλακτος και αυταρχικός, είπε στο ΡΘ η δήμαρχος Βοίου Παναγιώτα Ορφανίδου. Όπως υποστηρίζει, ο κ. Χρυσοχοίδης τους διαμήνυσε ότι δεν τον αφορά η γνώμη της τοπικής κοινωνίας για ένα μείζον εθνικό θέμα, όπως είπε. Πρόκειται για προειλημμένη απόφαση που δεν θα περάσει, προειδοποίησε η δήμαρχος. Αποκάλυψε πως ο υπουργός μίλησε και για νέα στρατόπεδα λαθρομεταναστών στο Λαγκαδά Θεσ-νίκης και στη Σάμο.


Δηλώσεις Χρυσοχοΐδη

Για μείζον εθνικό θέμα έκανε λόγο στους δημοσιογράφους αμέσως μετά τη συνάντηση ο υπουργός.
«Είναι ο μόνος δρόμος να μπορέσουμε να εξουδετερώσουμε αυτή τη βόμβα. Διαφορετικά μοιραία θα οδηγηθούμε στην καταστροφή» δηλώνει ο κ. Χρυσοχοΐδης.
«Η Ελλάδα δέχεται σχεδόν το 90 τοις εκατό του συνόλου της παράνομης μετανάστευσης προς την Ευρώπη. Δεχόμαστε κάθε χρόνο περίπου 130.000 παράνομους οικονομικούς μετανάστες, οι οποίοι παραμένουν αποκλεισμένοι, γεωγραφικά και φυσικά στη χώρα μας, και η επιστροφή στις πατρίδες τους αποτελεί για μας μονόδρομο. Είμαστε λοιπόν αποφασισμένοι γι’ αυτό» τόνισε χαρακτηριστικά.
«Είναι μια βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας. Μια βόμβα για τη δημόσια διοίκηση, τη δημόσια ασφάλεια, την εθνική ασφάλεια της χώρας και των πολιτών. Οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να επιστρέψουν στις πατρίδες τους» σημειώνει.
«Σε πρώτη φάση, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, προετοιμάζουμε Κέντρα Κλειστής Φιλοξενίας παράνομων μεταναστών, κέντρα που θα αποτελούν ουσιαστικά χώρους προετοιμασίας για την επιστροφή στη χώρα τους.
Ξεκινάμε από την Κοζάνη τον επόμενο μήνα.
Θα φιλοξενούνται προσωρινά μέχρι την απέλαση τους περίπου χίλιοι (1.000) παράνομοι μετανάστες, με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας. Αυτοί που θα φιλοξενηθούν δεν είναι κακοποιοί, δεν είναι εγκληματίες. Είναι εξαθλιωμένοι δυστυχείς άνθρωποι, θύματα κυκλωμάτων δουλεμπορίου» αναφέρει. Μάλιστα προσπαθεί να καθησυχάσει τις τοπικές κοινωνίες
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για την τοπική κοινωνία της Κοζάνης, όπως και για καμία άλλη τοπική κοινωνία, όπου σύντομα θα δημιουργηθούν αντίστοιχα Κέντρα.
Αντιθέτως, τα αντισταθμιστικά οφέλη θα είναι πάρα πολλά. Θα τονωθούν οι τοπικές οικονομίες, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, θα προσληφθούν υπάλληλοι για την καθαριότητα, για τη φύλαξη, για τη διοικητική μέριμνα και υποστήριξη, θα ενισχυθεί το τοπικό εμπόριο και βεβαίως αυτό θα δημιουργήσει στη συνέχεια άλλες παράπλευρες δραστηριότητες στην οικονομία μας» σημειώνει.